torsdag 10 mars 2011

Lite torsdags tankar!

Nu är vi redan inne i mars.
Det går fort nu.
Fortfarande inget hört om min anställning och jag känner på mig att det blir som tidigare, sista dan får man veta.
Man kan ju undra om de inte tycker om mig eller nått???

Stundvis känner jag verkligen för att söka nått annat jobb. Jag har trots allt en mycket låg lön för det arbete jag faktiskt utför.
Man bör ha en extra krona för att man har ett ansvarsjobb. Men det är inget som existerar här alls.
Illa när man jobbar som jag och tjänar mindre än montörerna.
Men man e ju feg, jag trivs ju så bra med gubbarna, och jag har ju iaf ett jobb. Men till vilket pris?

Om jag bara kunde få fast så man kan slappna av lite. Har ju fotoperationen som jag måste göra.
Värker ju så stundvid i mina fotknölar, så det vore en frälsning att slippa dem.
Och tänk att kunna ha snygga streetskor, puma mmmm nått som inte går att ha nu med dessa breda fula dumma fötter!

Kan inte låta bli att känna mig avundsjuk på alla som tar ett steg och vågar dra iväg utomlands och kanske vara kvar där och jobba.
Jag som alltid varit lite av en trygghetsnarkoman skulle aldrig våga.
Snart ska iaf jag och Dennis våga ta steget och dra iväg till vad vi tror blir Turkiet Beldibi -
http://www.ving.se/turkiet/beldibi/akka-hotels-antedon/charterpaket?SelectedDepCd=ARN&SelectedDepDate=2011-04-23&SelectedDestCd=AYT&SelectedDur=8&SelectedClassCd=E&SelectedSerNo=61&SelectedMUCD=VS&SelectedHotCd=AKKA&SelectedHotelDestCd=AYT&RoomCd=H12&QueryUnits=1&QueryAges=42%2c42&QueryDepID=2788&QueryCtryID=71&QueryResID=13178&QueryDepDate=2011-04-23&QueryDur=8

Ifall nån är intresserad av att se vad vi funderar på för nått.
Men vet så många som lever "i ett paradis" Känner inte längre att detta är nått paradis alls. Sverige... Blää!
Usch stundvis skulle jag vilja bort, packa hundar och karl och pysa.
Men så slår fegheten till mig på käften och jag vaknar och här sitter jag tryggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar