måndag 25 juli 2011

Så mycket längtan!

Ja nu är pappren påskrivna o Mirabeau är min foderhäst!
Känns riktigt bra, ju mer jag rider ju mer vill jag ut o träna med honom.
Idag har vi känt på lite när han bockat oxå så snart vet jag hur det går till oxå. Bara han inte lämnar av mig nånstans i skogen=)

Imorn kommer mäklarn o kollar på min lägenhet! Så nu hoppas jag på att det dyker upp många på visning o att den går att sälja!! Ska ju finnas intresse från folk enligt Länsförsäkringar! Vore gött om man fick en snabb affär faktiskt, så man kan slappna av sen.
Dennis visade lägenheten idag för en tjej som jag antar vill ha den, imorn kommer en annan tjej, så nu håller vi tummarna för att båda är intresserade o att de kanske budar lite iaf, det vore roligt. Båda verkar kunna flytta in snabbt.

Nä nu blir det en liten tur till Maxi. Ska nog köpa nått extra gott att fira för Mirabeau! Han är ju så vacker o duktig! Längtar efter att utvecklas med honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar