fredag 30 juli 2010

Fredag och snart "semester"

Ja idag är en besynnerligt skön dag.
Fredag och jag går på en veckas ledighet om ca 2½ timma.
Längtar så det är sjukt.

Eftermiddagen ska spenderas en stund med Jeppe, fika på stan, se om man ska gå en runda oxå om vi hinner. Han ska ju på Status Quo... Lilla Motala får fin besök!!

Och här ska det tvättas i kväll oxå. Och så får det blir att måla byrån under tiden tror jag bestämt! Måste ju handla oxå till kvällen. Vad fan ska man äta då?

Nu har iaf kabeln till kameran hittat, bara se till att få tummen ur o fixa över korten då.
har ju bröllopsnaglar på bild där i ju. Håll tummarna för bra väder imorn nu när Anna gifter sig!

Nu är det snart dax för käk, pizza rester från onsdagens pizzaevening med Mimmi.

Har bestämt mig för att undersöka möjligheten till en kantarellsöknings kurs, blev så till mig igår när jag såg de gula härliga när jag red, funderar starkt på att åka o hämta dem sen mellan maskinerna. Dogsen måste ju ändå få komma ut.

See U Soon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar