tisdag 21 september 2010

Ja det är väl dag för lite update.
Har inte varit så mycket för skrivandet ett tag.

Planer.
Kommer gå en konverteringskurs den 4 november hos Nail pro store för att lära mig nytt material.
Jag hoppa spå att detta ska vara minst lika bra som bio och har jag tur kankse dte är mera lättjobbat. Framför allt ska det inte gulna nått alls och det är mindre än hälften så kostsamt. Då kan man hålla fler färger till kunder att välja på.

Överraskningen:
Dennis har fyllt år och dagen till ära hade jag bokat tid på floating centret, fan vad cool känsla jag tyckte att det var. Det där måste jag göra fler ggr.
Det var nått man verkligen kan unnan sig ibland. Jag kunde slappna av riktigt ordentligt i det där karet. Har man sen lärt sig hur man ska slappna av antar jag att man somnar ännu fortare, jag var ju vaken ett tag och njöt.

Hänt:
Förra helgen var Petra och Stefan med Madde o hälsade på och fikade lite. Det var trevligt. Saga pussa bebis och Lisa skötte sig exemplariskt (nöjd matte)!

Söndagen tapetserade vi Dennis sovrums vägg!! Vart ju skit snyggt, ska bli kul att se i dagsljus, dock var ju hela väggen väldigt ojämnt, så nästa som ska sätta nått nytt på den får nog anstränga sig och riva allt gammalt. Får vi se vad han kommer fram till för nått med de vita väggarna, eller om de ska få fortsätta vara vita... Men de bör ju fräschas upp i vilket fall som helst!
Har ju en del i min lya som ska fixas klart oxå! Måste ta tag i det hela.

Helgen som var åkte vi runt i stan på bilfirmorna o kollade lite, provkörde nya Ford Fiesta. Satan cool bil! Synd bara den är lite för liten för mig och inte har så stor motor på automatlådan som jag önskar. Synd som fan, jäkligt billig för en helt ny bil du själv kan välja in allt du önskar på.
Vill inte ha för stor, inte för dyr, inte för liten, inte för många mil och inte för liten motor och så ska det vara automat och så ska Lisa få plats bak och man ska gilla att köra den och man ska sitta skönt i den och så ska DEN VARA SNYGG!! Hur fan komponerar man allt detta då??
Jag är en enkel människa, jag lovar!! Tror ni mig inte?

Lördags kvällen var det utgång på lyckan med jobbarkompisarna. Det var skoj. Skapligt fräcka de är gubbarna när de får lite sprit i kroppen....
Fick med mig Johan Fredde o Stoffe hem en sväng efter för att ta ett par groggar med Dennis, som inte såg det minsta road ut av att vi trillade in=)
Men han fick ju lite snabbsällskap i sitt drickande. Sen rusa vi mot stan för att hinna in till gratis harrys som var ombyggt. Vet inte riktigt än om jag tyckte det vart bättre men.... Vi dansade lite en stund, sen tröttnade vi och gick hem. Slocknade fort. Bakis dan därpå=)

Weekend:
Och sen där jäklar Göteborgs resan måste ju genomföras oxå. Det får bli lagom till lönen dimpt ner! Längtar ju efter att komma iväg och åka karuseller.
Inte fullt så mycket sug efter att shoppa faktiskt, dock skulle jag ju vilja till min favoritaffär inne i nordstan som har en JÄVLA massa roliga smycken och annat kul till bra priser. Men planerna gå iaf till fredag första oktober. Hundarna är bokade för att bo hos Liselotte och Peter, så det är skönt att veta att de kommer bli lite bortskämda.

Utomlands:
Hade ju planer på att ta mig till Tina i Spanien i mitten av september, men fasen vet inte om jag får förlängt på jobbet än, har bara månaden ut tyvärr.
Har inte super mycket stålar sparat heller som sagt. Men det ska väl räcka till flyget hoppas jag.

Jaja man kan ju drömma iaf.

Snart helg igen då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar