måndag 17 januari 2011

30:e födelsedagen!

Ja nu har man ju gått över den magiska gränsen då så att säga. Känns precis som innan måste jag säga. Men man känner sig på nått vis omogen för att redan vara 30, på nått sätt. Känner mig knappt vuxen hehe!

Fredagen löpte av med mysfrukost med älsklingen och en present. Fick en härlig värmefilt som jag länge trånat efter! Kommer bli väl använd!
På jobbet Hurrades det flertalet gånger. Fick tårta av gamla kollegan och gubbarna.
Fick till o med en present av Helen <3 en ask med Marianne-mix, gott gott!

Jag handlade sen lite och så fick jag order om att vara klar till tio över sex.
Då det bar iväg till Napoli City för lite Italienskt käk. Var riktigt riktigt gott! Med en smarrig citronglass i en urgröpt citron till efterrätt! Mumma det.
Jag fick här oxå en present till. Ett presentkort på massage och floating, härligt jag som älskar det!

Sen såg vi på bio Due Date. Fick man skratta av sig massor! Sevärd rulle!
Hem och hämtade hundarna och sen hem och mös lite där jag fick en sista present.
Dennis hade köpt en stjärna till mig, och döpt den till Lisa så att när hon inte finns längre, kan jag minnas henne när jag tittar på stjärnorna. Ska se om man kan leta upp i vilket område stjärnan finns.

Lördagen sen blev det tvätt av bilen och natta den i Humpes garage ett par dar att torka upp och ur. Städade sen hemma o fixade tills mamma o rolle och stina kom. och festen på kvällen.

Fick en soda streamer, hade jag ju önskat mig, så blir att testa den i helgen.
Käkade godsmörgås tårta och sen lite bullar.

Bettan och Tage kom lite tidigare så hundarna fick busa av sig. Åt lite och fixade med bettans naglar så de oxå blev gröna.

Folk började dimpa in och vi blev väl sammanlagt 13 pers tror jag. Ganska lagom.
Blev lite presenter i form av ett floating presentkort av ett par jobbar kompisar, ett presentkort på kicks av lina & danne, en glasskål av anna o jeppe, en voodo tandpetarställ av betzy, ett par metalldetector tofflor av Liselotte hehe! salladsslunga av Jochen, en parfym av Mackan, en flaska vin av Rosén, så det var en lyckad kväll, Tror de sista gav upp efter lite Wii spel vid halv tre tiden!
Alla tyckte om den goda smörgåstårtan och bålen!

Huvudet var tungt igår kan jag dock meddela! Hundarna var trötta och utpumpade de oxå!

Långt till nästa jämna födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar