söndag 30 januari 2011

Jag har mått bättre

Vet inte hur ofta jag tänker, fan vad skönt det skulle vara att vara sjuk och vara tvungen att vara hemma för att bli frisk, och när man väl blir sjuk så ångrar man vart enda ord och tanke om sjukdom.
Just pallat upp mig med min gosiga värmefilt, datorn i knät och The Rachel Zoe project på tvn i min STORA soffas hörna! Ångrar inte en sekund detta soffköp! Så stor att den inte gick att få in hemma, den kom ju in fönstervägen hehe!

Sovit som en gris efter att jag kände igår att jag höll på att bli sjuk, blev ju iaf ett par jeansleggins och en tröja på stan och en mysig lunch på ströget.

I natt har jag dödat ZOMBIES, kan det ha att göra med att Dennis fick mej att spela ett sånt spel på hans dator igår. Roliga var att jag var på Motala Verkstads ägor och kutade runt, och så rullade det in typ två el tre konstiga lastbilar som såg ut som svarta lådor på, där det var en unge i varje låda. Jag av nån anledning hoppade upp på en lastbil och glodde in i rutan, men det var spegelglas så jag såg inget in alls. Sen minns jag inte mer än att jag gömmer mig i en sån där låda brevid en liten pojke.
Sen förviso drömde jag ju oxå att jag satt och skulle tatuera mig,,, men det är ju 5 dar kvar tills dess. Jag längtar.

Jaa idag verkar det inte som det kommer bli nått gjort. Får se om jag ens orkar till jobbet imorn. Jag har sån dundrande huvudvärk, och som vanligt tar inte värktabletterna på mig, och sova kan jag inte... Suck!

Nu skulle jag egentligen gjort naglar idag... Fick avboka det, värsta jag vet =( Det är faktiskt första gången någonsin jag avbokar naglar jag haft inplanerat visserligen. Men känns ändå inte bra.

Nä om jag skulle slå igång solsidan säsong 1, har inte sett de sista avsnitten på länge, hoppas att de funkar bara, det vet man ju inte när jag laddar ner :S

Kryar på mig förhoppningsvis med lite skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar