måndag 23 augusti 2010

Fan=(

Hade fått en häftig god idé i skallen om att utbilda mig med att sätta Minxfolie på naglar. Men nu när jag ringde dem som har denna utbildning visar det sig att man endast får gå den om man har ett aktivt företag. Fy fan så fult, så länge man är diplomerad och certifierad nagelterapeut kan det ju inte spela nån som helst roll.
fan säger jag bara, det had eju varit ett toppen knäck. Tar ju inte mer än 30 min att sätta så det vore ju nått för dem som vill ha nån kul till en fest men inte vill ha gelé på sina naglar. Usch så retad jag är.

Tage var dunder söt, man blir ju så valp sugen när man träffar sånna där små sötnosar. Man kan verkligen gulla ihjäl dem.

Fredags blev vi bjudna på grillat hos Mimmi och Björn och ett stycke Gabriel som fick krypa ner i säng när vi kom. Var gott gott det.
Ta o bjuda dem nån helg!! Lagade ju nått riktigt gott i lördags så nu vet jag vad jag ska bjuda på=) Redan hehe:P

Naglar i eftermiddag. Blir kanske en tripp till akvarieföreningen oxå. Dogsen får vara hos älskling som ska packa lite inför sin flytt i helgen. Ska bli ganksa kul och få ge tillbaka med hjälp, hade ju inte rott i land med allt om det inte varit för Dennis.

Idag har jag oxå snackat med mina bovärdar, så nu är det ordnat att jag inte behöver bry mig om tapeterna i extra rummet, fy fan så GÖTTTTT!!
Och källaren tömde vi i helgen så den är oxå klar! Ska bara hämta stolen och färgburken som är kvar. Sen kan jag släppa det avsnittet av mitt liv, underbart.

Lördag blir det en resa till Norrköping och provköra en Honda Civic sport, får vi se om jag får nått intresse för den bilen. Ska innan vi kommer fram dit stanna på net on net i lkpg och köpa mig en alldeles egen GPS. Får nog bli en Tomtom. Så KANSKE man hittar till bilfirman, vi ska oxå kolla kläder på New yorker tänkte vi! Lön o allt, vi kommer säkert vara själv i den butiken :P

Nä ett sista ryck nu.
Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar