onsdag 11 augusti 2010

Snyggt gjort!

Ja då tack vare att man inte fick mer än 2 månaders jobb så kommer man antagligen inte att få nått lån till bilen....
Suck då hade man ju kunnat haft cittran kvar om man visste att det skulle blivit så hära dant.
Skapligt sur o irritrad idag. Varför ska det k*ka sig för mig hela tiden. Tycker lagom att det börjar gå något smärtfritt och då bara *BAAAAM* fet smäll!!

Jag vill väl fan inte ha den där "skrothögen" kvar. Blame me för att vilja ha en skapligt bil man kan åka 40 mil med utan att vara rädd för att skiten rasar halvvägs. Så nu är ju frågan om man ens ska satsa på en resa till norrköping vid lön o provköra den dära civicen: http://www.blocket.se/ostergotland/Honda_Civic_1_8_Sport_5d_Automat_28736770.htm?ca=14&w=3 För om det är nått att ha så är det denna jag vill ha:
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_Civic_1_8_Sport_Automat_PDC_mm_28809853.htm?ca=14&w=3

Jag som ständigt sagt att ALDRIG mer en röd bil. Nu får jag svälja att jag sagt det. Men den ser så himla trevlig ut i färgen och den ligger bra i pris till sitt miltal. Jag letar ju efter en bil att kunna ha lite längre nu, så måste trivas riktigt med den. Visst man hittar ju alltid sånt man vill ändra på. Har ju läst om den kritik den fått med dålig rut-torkning vintertid och hård i comforten, men jag vill ha en bil med lite motor och alla som har lite motor av de märken jag söker inom är det sport modell och hårdare dämpning/sportcomfort! Lite synd om man ändå vil åka skönt men flott.

Nu väntar man på samtal från gyn. Ut med spiralen. Och för användandet av p-dator som mäter kroppstemp. Det ska bli intressant att testa. Svårt att hitta bra info om den av just personer som använder den, men de finns ju så... Dennis är med på det eftersom han ser hur ont jag har nu. Skönt att ha stöttning, är ju ingen billig investering direkt :S

Alles för närvarande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar