måndag 16 augusti 2010

Måndags-seg!

Ja såhär 9 min innan man får stämpla ut o gå hem sitter man o har tråkigt.

Tittar tillbaka på den gångna veckan och helgen och har haft det bra.

Känns bra upplyftande att ha berättat en hemlighet jag undanhållit bra länge, man orkar tillsist inte när man inser att VARFÖR?!? Har ju ingen anledning o vara tyst om det och jag vinner inget på det heller. Jag vet ju dock varför jag från början inte sade något,, jag vet så innerligt att jag skulle fått så mycket mer skit av honom än henne. Suck för idioter. Så det rann liksom iväg tiden och tillsist kändes det ju bara rent av korkat att tala om att man hade vetet det hela tiden.
Nä fy fan för o ljuga o undanhålla saker!

Helgen gick ganska sakta fram för en gångsskull. Inte någon direkt stress, det var skönt. Johnny med sambo o dotter hälsade på för o titta på firrarna och få lite snäckor till sina akvarier.
Målade klart den gamla lägenehtens garderob som jag påbörjat men aldrig avslutat så nu är den iaf klar. Bara de där små väggarna kvar. Matar nog dem i helgen som kommer. jag har blivit lovad att vindförrådet mitt ska tömmas så jag kan flytta in mina saker där i veckan, så det får bli på helgens schema oxå. Måste dock leta svamp oxå. Bra väder skogen = och dåligt väder blir det hämta saker,, men det går att kombinera.

Onsdag skall avnjutas en stund hos Bettan med sin nya bebis!! Ska bli sååå spännande o se den lille Tage.
Nu är det bara för mig att lära mig adda foton här på sidan oxå... jag e så lat o har inte tagit itu med det än..

Nä nu ska jag hem o ladda för skogen om det nu inte brakar löst o blir skit väder så som det ser ut att bli. fan annars.... Lat i soffan får det bli så!

Over & out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar