tisdag 9 november 2010

Jag har funnit svaret!

Tror promt jag vet problemet :

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/somnklubb/article8092832.ab

Det är inte åldern, det är sömnen som saknas. Vore ju inte helt otippat eftersom sömnen även håller vår kropp i form av andra skäl än just minnet. Som med vikten tex. Konstigt att jag inte är fet oxå!

Aja just nu skyller jag Borelian för huvudvärken och hoppas att det går över snart. Ingen höjdare att ha haft svag skallevärk i snart tre veckor. Och ryggen är konstigare än länge, liksom gått ner i svanken o ut mot ena sidan. Inget bättre när jag vaknade idag heller trots att jag sovit ensam i natt.

Men nu gå vi mot mera mys. Bäst att dra ett sms så han kan kasta ut den andra innan jag kommer haha!
Men fy fan för o sticka ut trynet i detta väder igen... att man ska ha hundar då. Kunde väl skaffat katt som "ALLA" andra ist!!

Nepp plock o fixa sen snö-promenix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar