måndag 1 november 2010

Vinnare eller bara glädjen av att deltaga

Usch idag är jag arg ledsen och förbannad över en gubbe som borde visa mig större respekt än häva ur sig vad han sa imorse.
Visade tydligt och sade åt honom att han var dum. Han skämtade bort det som att min älskade underbare kille var dum i huvudet bara för att han spelade bowling, deltog och hade kul. Men tjurskallen kom fram i gubbefan bara för att deras lag förlorade mot mitt vinnande lag. För att dennis var deras dålige i laget. Jag då- drog ju ner mitt lag oxå. Men sen att jag hade en som tävlar i mitt lag väger upp.

Nä fy fan så bitter jag är idag pga honom. Känner mej så jävla överkör av nån som känt mig sen jag var en liten knodd.

Allra värsta var att han slängde ur sig att den förre jag var ihop med var bättre... Vad fan kom det från va, han har sagt hej på fyllan på Harrys nån gång för länge sen till exet. IDIOT säger jag bara. Fy fan som han nu sjunkit i mina ögon. Samma jävla goda kålsupare som min korkskalle te far!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar