fredag 5 november 2010

Utpumpad!

Ja minst sagt så har det varit en händelserik vecka.

Onsdagen kom äntligen och jag fick hämta min bil. Dock utan det fördömda hundgallrets om jag ska åka ner o sätt in senare i vinter, vi ska ju ändå till Liseberg i december. Fick en gratis bagagematta för strulet!

Men åter till lagen om allt som då ska jävlas! Tro´t eller ej, tåg-helvetet vi skulle åka med hade ju gått sönder då.... Så det var slutligen 1 timma försenat. Såååå typiskt när man har en tid att passa!! Så stressad som tusan var han bilförsäljaren, stackarn.
Men det gick ju väl ändå!
Bilen är underbar att köra! Vilken känsla och vilken lyx rent utsagt! Jag trivs som fisken i vattnet galet! Kan inte nog vänta till nästa gång man ska åka nånstans o ska sätta sig i bilen.

Igår fick jag en till långsväng i bilen då det var dax för min konverteringskurs till Akzent materialt i Norrköping.
Vi var 6 tjejer som var på kursen och alla var väldigt olika. Men vi var 4 som körde med bios material.
Och alla enades om att det var många moment och dyrt och mycket där av som vi var nyfikna på akzent.
Jag är rätt såld på materialat. Lätt jobbat och med lite mera styrka i sej än bio.
Så jag känner detta var en bonus. Material är dessutom mer än hälften så dyr, så man kan roa sig med att ta hem lite färger oftare.
Fanns härliga glittergeler. Jag hoppas att det kommer hem några fler såna av de 12 nya färgerna som skulle släppas nu i november.
Blev väl inte så jätte billigt då köplusten slog in när vi var där. Kändes lika bra att beställa lite sånt man kan få nytta av faktiskt.

Så nu vill jag fixa om alla mina naglar med det urschyssta gröna glitter gelen jag fick med mig hem, men hur man nu ska hinna det. Det får bli nästa vecka!

För två månader sen vart jag snyggt biten av något i skogen vid svampplockningen. Long boring story short, märket växte o blev ringliknande, var och kollade upp detta idag, behövde inga prover men läkaren var säker på att det var Borelia :s Så nu e det 10 dagar Kåvepenin pencelin kur. Hoppas nu att det är det så det inte är nått annat.

Pics på pärlan när jag tvättat av den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar